Nya bud, tillägg.

Bloggen har på 4 dagar dragit runt 400 unika besökare, och det börjar redan nu bli för många kommentarer för att jag ska hinna/orka läsa och recensera alla. Därmed gäller nu nya bud: Ni måste länka min blogg på er egen för att sedan få er recension på min blogg. Detta kommer ni vara ytterst tacksamma för framöver då bloggen redan nu växer snabbare än elden. Och nej, jag kan inte bara vara elak. När detta system sätts i drift så kommer en seriösare sorts recensioner träda i kraft. Tack


Vad jag inte trodde skulle behövas var att upplysa bloggens läsare om att man bestämmer själv hurvida man besöker oss och läser vad vi skrivit. Är man lättpåverkad har man kanske inget här att göra. Vi avskriver oss nu allt ansvar för vad som skrivs här, då det inte finns någon lag som förkastar detta.

MVH Bloggskaparen.

Kommentarer
Postat av: simon

Det är en synnerligen talanglös mobbningsblogg ni skriver på bajsnödig och knackig svenska. Förstår inte riktigt er grej heller - såga fjortisbloggar? Besökshoreri? Framstå som retarderade idioter? Sällan har uttrycket "väx upp" känts så passande.

2009-01-02 @ 19:16:28
URL: http://simonsager.blogspot.com
Postat av: @ simon

Att anklaga oss för att ha en knackig svenska känns befängt om du läser vad vi skrivit, och du är troligtvis ensam om att tycka så. När du sedan anklagar oss för att vara omogna, men själv använder ett utryck som bajsnödig, så slår du tyvärr bara krokben för dig själv. Simma lugnt. Hör gärna av dig igen när du först tänker, sen skriver. Annars tar du inte många poäng här.

2009-01-02 @ 20:04:48
URL: http://brunelefant.blogg.se/
Postat av: @ Elefanten

Jag förstår inte hur du kan använda dig av ett argument som innebär att Simon inte tänker innan han skriver. Det mesta som går att läsas om på denna blogg håller en så låg klass att om du nu tänker innan du skriver... ja.. då kan jag inte göra något annat än att tycka synd om dig.

2009-01-03 @ 17:18:00
Postat av: Svar till @ Elefanten

Om det är din åsikt så har du fritt fram att ta ett exempel på något som håller låg klass, och motivera varför du tycker så. Du får även mer än gärna länka till något du själv skrivit så kan vi låta våra läsare dra en slutsats utifrån det. Tack

2009-01-03 @ 17:22:12
URL: http://brunelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se