Svar på tal.

Postat av: simon

Det är en synnerligen talanglös mobbningsblogg ni skriver på bajsnödig och knackig svenska. Förstår inte riktigt er grej heller - såga fjortisbloggar? Besökshoreri? Framstå som retarderade idioter? Sällan har uttrycket "väx upp" känts så passande.

2009-01-02 @ 19:16:28
URL:
http://simonsager.blogspot.com/


Här har vi stött på en tvätt äkta papp-skalle som försöker peka hårt och koncist, som den sanna viktig-Petter han är. Nu du lilla Simon, så ska vi ta regel nr 1 vid gnällade. Anklaga inte någon för att göra något visst, när du själv gör det. Ja, jag syftar givetvis på att du anklagar oss för att vara omogna, och använder ord som bajsnödig för att statuera ditt exempel? Se det som en kardinal, snarare än en regel, gosse. Vill du börja mäta grammatik, så får du mer än gärna försöka kllippa vingarna av oss igen, men tänk för guds skull på vad du skriver denna gång.
 
Nu till den viktigaste bloggen på hela nätet. Simonsager. Jag blir gråhårig av dina desperata försök att framstå som något utöver det vanliga. Vem behöver ord som "inkarnerad, blisterfolien, existensialistisk, retarderade" ? Och nej, det är inte så att jag inte förstår vad du menar, men skippa lexikonet nästa gång du skriver blogg, du kommer spara både tid och kraft, jag lovar! Det är ju trots allt inte en doktorand du arbetar på, och dina läsare verkar inte vara alltför exalterade över ditt fina skrivsätt. Denna slutsats drar jag då givetvis utifrån ditt enorma antal smickrande kommentarer, eller? Nej du, Simon. Du får nog tänka över lite vad du gör framöver. Just think about it. Jag skriver blogg i 4 dagar och drar större intresse än vad du mäktat med på 3 månader.

Slutsatsen måste bli som följande. Ska du fortsätta med din pretentiösa skrivstil så får du antingen ägna dig åt en bestseller, vilket du inte lär lyckas nåt vidare med. Eller så får du krypa tillbaka till det skithål du kom ifrån, och jobba dig därifrån.

- I väntan på ditt svar


Kommentarer
Postat av: Elin

Right back at ya!

2009-01-02 @ 21:27:09
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Zandra

ja jag vill vara med! :) Tack!

2009-01-02 @ 21:42:23
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: S

Börjar inte detta bli lite..hmm..sjukt?

2009-01-02 @ 23:33:13
URL: http://vildangeel.blogg.se/
Postat av: irma

jag vet varför hon/han gör såhär, allt handlar om att bli en ny blondinbella fast tvärtemot vad hon skriver, det går ju bra för elefantens blogg nu, allt handlar om att bli känd och kanske tillochmed bli rik. folk gör vad som helst för pengar these days. tycker denna bloggägaren är skön men inse att du inte har något att komma med, det roligaste är att du är anonym bevisar bara att du har ett fegt intresse av att förolämpa andras bloggar.

2009-01-03 @ 14:48:37
URL: http://geekstinkbreath.blogg.se/
Postat av: myra

hehe, vad konstigt om NÅGON jobbade på en doktorand... ett tips från mig till dig är att kolla upp ord du är osäker på :)



ps, vem är lina rosing du skrev om i ett senare inlägg?



2009-01-04 @ 21:59:18
URL: http://myrami.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se