Svar på tal 2

Postat av: irma

jag vet varför hon/han gör såhär, allt handlar om att bli en ny blondinbella fast tvärtemot vad hon skriver, det går ju bra för elefantens blogg nu, allt handlar om att bli känd och kanske tillochmed bli rik. folk gör vad som helst för pengar these days. tycker denna bloggägaren är skön men inse att du inte har något att komma med, det roligaste är att du är anonym bevisar bara att du har ett fegt intresse av att förolämpa andras bloggar.

2009-01-03 @ 14:48:37
URL:
http://geekstinkbreath.blogg.se/

Här kommer irma med svaren på det alla undrar över. Varför gör vi det här? Slutsatser och anklagelser haglar in, vilket får oss sugna på att se vad det är för en gyllene blogg irma själv har att bjuda på. Vi gör det här för nöjjes skull, och för att reta gallfeber på folk som inte är stabila nog att ta lite kritik. Irma är uppenbarligen en av dom så nu kommer din känga, som ett brev på posten.

1: Hört talas om skiljetecken?
2: Hört talas om stavning?
3: Hata listor?

Den här bloggen tar nästan priset. Då det strider mot lagar att kopiera inlägg utan tillåtelse så ber jag er istället att gå in på hennes blogg, och läsa http://geekstinkbreath.blogg.se/2009/january/mardrommen.html#comment. Efter att ha läst igenom din blogg så tappar du all respekt i mina ögon. När man blir kritiserad vill man gärna bli det av någon som har lite att stå på så att säga. Simon som jag tog upp i förra inlägget har det garanterat. Ta detta som en komplimang, du ska nog se att din bloggs besökare kommer att öka från och med att detta inlägg skrevs. Jag tycker faktist att jag har något att komma med, då jag har många läsare, många kommentarer och det finns ett uppenbart intresse av att läsa smörjan jag skriver.
 



Postat av: @ Elefanten

Jag förstår inte hur du kan använda dig av ett argument som innebär att Simon inte tänker innan han skriver. Det mesta som går att läsas om på denna blogg håller en så låg klass att om du nu tänker innan du skriver... ja.. då kan jag inte göra något annat än att tycka synd om dig.

2009-01-03 @ 17:18:00


Att denna kommentar var anonym är nog det tråkigaste som drabbat vår blogg... någonsin. Hade fullkomligt älskat att läsa din egen blogg och se vad du själv gjorde som var av sådan ypper och nobel klass.



Vad folk tycks ha missat är att det numer krävs en länk eller en tillräckligt bra kommentar för att bli länkad på vår blogg. Så mycket begärt är det inte att ni ska länka till oss om ni får en länk här på vår blogg. Recensioner som kommer till på detta sätt kommer att bli mycket längre, snällare och seriösare. När ni länkat till vår blogg så skriver ni det i en kommentar och får inom 12h er egen recension på sidan!

Bruno har lovat att snart göra ett återbesök och kommer då att svara och länka till er med dom 3 bästa och roligaste kommentarerna. Passa på!


Simma lugnt
Signerat Elefantis.


Tack till alla som besöker oss!

Kommentarer
Postat av: irma

okey, whatever.. gör som du vill tycker fortfarande att din blogg är underhållande. men hur orkar du klanka ner på folk det är det jag inte förstår :)

2009-01-03 @ 18:21:36
URL: http://geekstinkbreath.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag är inte riktigt säker på om jag "njuter" så pyramidalt av era nya inlägg som du/ni/den/det (?!) påstod att jag skulle göra. För att jag ska kunna njuta av ett blogginlägg ska det antingen handla om mig eller vara sjukt roligt. Sååååå... Gör om, gör rätt babies :)

2009-01-03 @ 21:12:48
URL: http://sophiaeleonore.blogg.se/
Postat av: e

4. Hört talas om särskrivning?

2009-01-05 @ 00:12:46
URL: http://e018.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se