Nyår!

Gårdagen var till en början, mitten och slutet underbar. Hemgången däremot.... vill jag helst glömma. Jag drack ofantliga mängder under kvällen och avslutade det hela med att nästan ruinera mitt förhållande genom att visa sidor jag förtvivlat försökt att både gömma och glömma. Förlåt, jag älskar dig.


Nu till lite piggare tongångar, har fått massvis med kommentarer och besök, dessvärre är denna dag halvt fulbokad, så jag kan intelova att det blir några blogg-recensioner idag. Har vi tur så kommer det under kvällen. Redaktionen har även kommit fram till ett roligt inslag här på bloggen. Vi ska införa något vi kommer kalla "Bruno svarar", där min partner utförligt och på ett humorisktiskt sätt kommer att besvara kritik och kommentarer. Fortsätt nu kommentera med er blogg-länk så att jag har något att göra ikväll.

Bjuder även på en bild från gårdagen,extra poäng till den som lyckas lista ut vart den är tagen, staden och krogens namn då! Här vill jag lova att det spyddes, knullades och bajsades hela natten lång!!


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Haha härligt fräsch toalett ;)

2009-01-01 @ 15:13:48
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se