Hoho!

Godmorgon alla glada. Ser att vi numer har en hel del besökare. Fortsätt på den stilen. Idag är jag och min partner bortbjudna på swingers fest, så det lär ta en stor del av dagen att nöta igenom alla gammla slappa kärringar. Men fortsätt besök oss under dagen så kommer det dyka upp en hel del roligt, kan vi på redaktionen lova;)

Det är ungefär såhär det känns mellan mig och min partner idag:
 "Jag tror bestämt att jag har haft nöjet att träffa er fru, herr Andersson-Holt."
"Jaså, om det var ett nöje, så måste det varit bra många år sedan."


Någon mer som har en bärbar väska till salu? Hojta till isåfall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heJ :) ville bara uttrycka min uppskattning för en trevligt blogg. eller inte. den suger kuk :) ointressant och många gånger spårkligt inkorrekt 2/5

2009-01-03 @ 12:30:32
Postat av: simon

sv: hur blir det, ska vi fortsätta munhuggas?



sen, elefanten, drick inte så mycket ikväll då din taniga kropp uppenbarligen inte kan hantera spriten(baserat på tidigare inlägg). det blir tråkigt för er båda när du "nästan ruinerar ditt förhållande"

2009-01-03 @ 13:33:40
URL: http://simonsager.blogspot.com
Postat av: irma

in your stupid face elefanten...

2009-01-03 @ 14:44:23
URL: http://geekstinkbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se