Godmorgon!

Inlägget nedanför är nu uppdaterat med 4 nya länkar, var god läs! Gårdagen spenderas i sängen med min underbara flickvän. Vi gick ur den en gång, och det var för att köpa pizza. Annars pumpades det filmer dagen i ändå, tills kl 22.00 då jag ville se blod och slog på UFC på TV4 sport. Vänta nu, nu gör jag ju general misstaget igen? Jag berättar om min dag? Låt gå för denna gång. Jag är inte så fyndig, jag har inte en aning om vad jag ska skriva om för att göra en intressant och bra blogg? Hela idén kan väl inte vara att klanka ner på andra och bara ägna sig åt det. Så negativ är inte ens jag.

Ska försöka klura ut något intressant att skriva om, utöver mina blogglänkar. Hade tänkt mig något i stil med att ladda upp bilder, där ni ska försöka säga vart bilden är tagen. Den första att ha rätt vinner ett helinläggs-recension med lite seriösare klang än dom korta. Vad tror ni om det? Jag välkommnar alla tips!



En bild ni kanske kan skratta lite åt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Törs man lämna en kommentar med risk för svidande kritik :) klart att jag gör all respons positiv som negativ är ju alltid bra :)

Ha en bra dag.

2009-01-02 @ 12:48:17
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Postat av: S

hittade hit tidigare idag, rätt skoj

2009-01-02 @ 15:06:59
URL: http://vildangeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se